Jak otworzyć sklep Pinko?

Pinko to marka, która słynie z wyjątkowych i oryginalnych fasonów, odwagi i kobiecego WOW EFFECT. To włoska marka, która zdecydowała się na spełnienie marzeń wyzwolonych kobiet świadomych swojego piękna i kobiecości. Pinko słynie przede wszystkim z kultowych torebek. Od dziesięciu lat marka Pinko znana i obecna jest także w Polsce.

Produkty marki Pinko charakteryzują się wyjątkowym stylem, który w oryginalny sposób podkreśli piękno każdej kobiety. Zostały doceniona na całym świecie, także w Polsce. W kampaniach na rzecz marki brały udział takie sławy jak fotografowie Terry Richardson, Steven Klein czy Xavi Gordo. A modelki promujące Pinko to między innymi Naomi Campbell, Barbara Palvin, Eva Herzigova czy Alessandra Ambrosio. Z marką wspólne kampanie tworzyła również Mariah Carey. I to jeszcze nie wszystkie sławne nazwiska, które miały swój wkład w rozwój marki Pinko. Dlatego warto nawiązać współpracę z Pinko i otworzyć butik sprzedający produkty tej znanej marki.

Pinko franczyza to efektywny pomysł na własny biznes przy współpracy ze znaną i osiągającą sukces marką. Sklepy Pinko znajdują się w wielu największych miastach w Polsce, między innymi w Warszawie, Katowicach, Krakowie, Gdyni czy we Wrocławiu. Czy w Twojej okolicy jest sklep z produktami Pinko? Nie? To masz swój pomysł na biznes!

Jedynym reprezentantem marki Pinko na rynku polskim jest agencja GPoland. Poza kontaktem z marką, agencja zapewnia także szereg usług takich jak na przykład pomoc w doborze odpowiedniej lokalizacji dla sklepu, wsparcie przy negocjacjach warunków najmu, a nawet pomoc przy projektowaniu wnętrza sklepu wraz z jego wyposażeniem. GPoland jest też doświadczone we wszelkich działaniach PRowych, marketingowych i promocyjnych butików odzieżowych. Decydując się na współpracę z tą agencją możesz być pewny, że będziesz w dobrych rękach.

Wystarczy skontaktować się z agencją GPoland, a nasi specjaliści poprowadzą Cię przez cały proces związany z otwarciem butiku, w którym sprzedawane miały być produkty marki Pinko.