Jeżeli przyjrzeć się historii najpopularniejszych działań marketingowych, to bez trudu można zauważyć, że jeszcze kilkanaście lat temu najbardziej popularne były reklamy w prasie. Firmy i przedsiębiorstwa z większym budżetem mogły zainwestować ponadto w reklamy radiowe czy telewizyjne. Wszystko jednak się zmienia i dziś te tradycyjne nośniki reklamowe powoli zaczynają odchodzić w niebyt. Na ich miejsce pojawia się Internet – w którym możliwości promocyjnych jest co nie miara. Agencja interaktywna może swojemu klientowi zaproponować przynajmniej kilka strategii promocyjnych opartych o najnowsze technologie.
Może to być przykładowo reklama na portalu youtube czy kampania w mediach społecznościowych. Coraz popularniejsze stają się również kampanie linków sponsorowanych, które pomagają zaistnieć na pierwszych stronach wyszukiwarek tym firmom, które w rankingu wyników organicznych znajdują się na dalekich pozycjach na kluczowe frazy wyszukiwane przez klientów. Najważniejsze to wybrać odpowiednią agencję – w miastach takich jak Kielce nie powinno być z tym problemu – opinie o poszczególnych agencjach można znaleźć na wielu forach internetowych.