Potykacze reklamowe to jedna z najtańszych, a jednocześnie najbardziej skutecznych form reklamy zewnętrznej. Najpopularniejsze, potyczce dwustronne z drewna wykorzystywane są ze względu na możliwość łatwej i szybkiej zmiany przedstawionych na tablicy informacji. Zazwyczaj składają się z płyty HDF, po której można pisać kredą i markerami kredowymi oraz z ramy z litego drewna, bejcowanej lub olejowanej. Jaki potykacz najlepiej wybrać i jakie są jego zalety?
Jakie jest zastosowanie potykaczy reklamowych?
Największą zaletą potykaczy reklamowych jest ich mobilność. Dzięki niej, można ustawić je przed lokalem, w pobliskim miejscu o dużym natężeniu ruchu, a także zabrać np. na targi branżowe. Ich odpowiednie ustawienie w miejscu, gdzie znajdują się potencjalni Klienci sprawi, że większość przechodniów zwróci uwagę na ofertę lokalu. Na tablicy można umieścić informacje o ofercie obowiązującej danego dnia, nowym produkcie lub najnowszej promocji i wyprzedaży. Potykacz może też informować o otwarciu sklepu w nowej lokalizacji lub po prostu zachęcać do zapoznania się z asortymentem firmy.
Czym charakteryzują się potykacze reklamowe?
Drewniane potykacze reklamowe występują w różnych wymiarach i zazwyczaj mają kształt prostokątny. Dzięki solidnej podstawie z litego drewna, świetnie trzymają się podłoża, dlatego stoją stabilnie, nawet podczas wzmożonego wiatru. Wyróżnia się też stojaki wodoodporne, których rama i tablica z płyty ABS lub HDF są dodatkowo zabezpieczone. Produkty te można spersonalizować, np. poprzez wykonanie graweru z nazwą lub logo firmy na górnej listwie. Potykacze są wygodne w użytkowaniu i mobilne, dlatego zależnie od planów marketingowych firmy, można ustawiać je w różnych strategicznych lokalizacjach.
Jakie firmy korzystają z potykaczy reklamowych?
Potykacze reklamowe cieszą się dużą popularnością wśród różnych lokali gastronomicznych, m.in. restauracji, barów, cukierni, a także piekarni i kawiarni. Stosują je również kluby, gabinety kosmetyczne i salony fryzjerskie. Coraz częściej można spotkać je w urzędach pocztowych i na stacjach benzynowych. Świetnie sprawdzają się w supermarketach, pasażach handlowych oraz w galeriach handlowych, w których służą m.in. do poinformowaniu o położeniu danego lokalu. Eleganckie i trwałe, drewniane potykacze reklamowe można zakupić np. w sklepie internetowym producenta artykułów reklamowych Feniks.